Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Általános Szerződési Feltételek

Hatályban: 2015.03.10. napjától

 

A jelen általános szerződési feltételek Gazsi Máté Gyula egyéni vállalkozó által üzemeltetett www.bravobojli.hu/webshop internetes áruházban történő vásárlás jogi feltételeit tartalmazza. Ön megrendelésének jóváhagyásával a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló jogszabály (A Kormány 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelete) értelmében a feltételeket elfogadja, ezért kérjük, rendelésének véglegesítése előtt feltétlenül olvassa el!

A webáruházról, a vállalkozásról

Megrendelése esetén ún. távollévők között kötött szerződés jön létre, amely olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak.

 

A szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás lényeges tulajdonságairól, az adathordozónak és a terméknek vagy szolgáltatásnak megfelelő mértékben a weboldalon található egyes termékek honlapján tájékozódhat.

 

A vállalkozás neve: Gazsi Máté Gyula egyéni vállalkozó

Székhelye: 1027 Budapest, Margit körút 1. 1. emelet 2A. ajtó

Nyilvántartási száma: 44169701

Engedélyszáma: HU 20 1 00014

Az Engedélyt kiállító megnevezése: Pest Megyei Kormányhivatal, Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi Igazgatóság, Dél-Budapesti Kerületi Állategészségügyi és Élelmiszer-ellenőrző Hivatala

Adószám: 67204988-1-41

Kamarai tagsága nincs.

Magatartási kódexhez nem csatlakozott.

Mobil: +3620/374-0840

E-mail cím: gazsimate@bravobojli.hu

A továbbiakban mint „Szállító”, „Vállalkozás”, „Eladó

 

A futárszolgálat elérhetősége: Telefon: +3620/293-9999, E-mail: info@cs-sprint.hu, weboldal: http://cs-sprint.hu

 

A szerződés megkötéséhez alkalmazott távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz használatának díja nem minősül emelt díjnak. Nem áll rendelkezésre a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódex.

 

A szerződés tárgya 

A szerződés tárgya a www.bravobojli.hu/webshop internetes áruházban található valamennyi árucikk. Az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit, képeit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon ismertetjük. A termékek adatait, leírásait, méreteit és egyéb jellemzőit legjobb tudásunk szerint töltjük fel. Ezeknek a valóságtól való eltérésükért felelősséget nem vállalunk. A weboldal használatának segítségével létrejövő szerződések nyelve magyar. Az ily módon kötött szerződések nem minősülnek írásban foglalt szerződésnek, és azokat a webáruház szolgáltatója nem iktatja.

 

Szerződő felek azonosítása, Regisztráció

A vásárlási szerződés Vállalkozó, mint eladó, és a megrendelő, mint vevő között jön létre. Az első vásárlás előtt oldalunkon kötelező a regisztráció. Lehetősége van a személyes adatait bármikor megváltoztatni, ha bejelentkezik a regisztráció során megadott e-mail címmel és jelszóval.

 

A rendelés elfogadásához az Ön vagy cége azon adatai szükségesek, amelyeket a webáruház regisztrációs oldalán *-gal van megjelölve. Ezeket az adatokat kizárólag a megrendelések pontos teljesítése, illetve szükség esetén a kapcsolatfelvétel érdekében kérjük és tároljuk. A hiányosan, hamisan vagy pontatlanul megadott adatokat nem fogadjuk el, és a rendelést elutasítjuk. Amennyiben a regisztrált adatok nem felelnek meg a valóságnak, vagy ütköznek az Általános Szerződési Feltételek valamely pontjával, a rendelést indokolás nélkül töröljük. A Webáruház üzemeltetője fenntartja a jogot, hogy ellenőrizze a regisztrált adatok helyességét.

 

Regisztráció megszüntetése

A www.bravobojli.hu/webshop internetes áruház lehetővé teszi vásárlói számára a kapcsolattartás megszüntetését, és az adatainak kijavítását, módosítását és törlését az áruház nyilvántartásából. Ehhez kérjük, küldjön egy e-mailt a gazsimate@bravobojli.hu címre, amely tartalmazza a regisztrációkor megadott e-mail címet, nevet. Kizárólag a regisztrációkor megadott e-mail címről küldött kijavítási, módosítási és törlés kérelmét fogadjuk el a visszaélések elkerülése végett.

 

A vásárlás menete

A fő kategóriákon belül kiválasztott termékkategóriákra kattintva áttekintheti a kategória valamennyi termékét a megjelenő képek alapján. Amennyiben részletes információkra kíváncsi, a „MEGNÉZ” gombra vagy a szövegre kattintva egyaránt eljuthat az egyes termék oldalakra.

Az egyes termék oldalakon minden információt megtalálhat a termékről, amelyekkel választását és vásárlását szeretnénk megkönnyíteni. A termékoldalon tájékozódhat az egyes termékek méretéről, ízesítéséről, súlyáról.

A termékek kosárba helyezése semmilyen kötelezettséget nem jelent sem az Ön, sem a webáruház üzemeltetője részéről. A kosárba helyezheti mindazokat a termékeket, amelyekről úgy gondolja, hogy meg kívánja vásárolni. A későbbiek során azonban törölhet, cserélhet termékeket a kosárból, vagy újabbakat helyezhet el benne még a vásárlás véglegesítése előtt.

A megrendelés elindításához adja meg a vásárolni kívánt darabszámot (alap beállításként minden termék mellett 1 egység van megjelölve), majd kattintson a „KOSÁRBA” feliratú gombra. Ekkor a képernyő közepén a könnyebb áttekinthetőség érdekében felugrik a kosár tartalmát megjelenítő kis ablak.  Ekkor, ha már befejezte a megvásárolni kívánt termékek kiválasztását, a „FIZETÉS” gomb megnyomásával eljuthat a „A KOSÁR TARTALMA” nézetbe, ahol megkezdheti rendelésének véglegesítését.  Amennyiben pedig még vásárolni szeretne újabb termékeket, a „VÁSÁRLÁS FOLYTATÁSA” felirattal visszajuthat az egyes termékkategóriákhoz és újabb termékeket helyezhet kosarába.

 

„A KOSÁR TARTALMA” nézetben még utoljára lehetősége van módosítani az egyes termékekre vonatkozó megvásárolni kívánt darabszámot, illetve törölheti a terméket a kosarából a felsorolás utolsó oszlopában lévő kuka ikonra klikkelve. Ha mindent rendben talál, folytathatja a megrendelését  „FIZTÉS” szövegre klikkelve.

Már korábban regisztrált felhasználóként e-mail cím és jelszó beírása után jelentkezhet be.

Regisztrációkor először a vevő adatait kell megadni: név, e-mail cím (későbbi login név), jelszó, telefonszám. A kézbesítéshez feltétlenül szükséges adatok megadása: számlázási név, számlázási cím, telefonszám, szállítási név és cím - amennyiben eltér az előzőektől. A „FIZETÉS” gomb megnyomásával a Szállítási mód oldalára kerül. Itt a rendelkezésre álló Szállítási módot tudja kiválasztani. Ha elfogadja a szállítási feltételeket a "FIZETÉS" gomb megnyomása a következő lépés. 

A rendelés összesítő oldalon utoljára áttekintheti a megvásárolt termékeket, illetve informálódhat a rendelési összegéhez tartozó szállítási költségekről is. A termékek, illetve darabszámuk ekkor már nem módosíthatóak. 

Ha minden feltétel teljesült, a fizetési mód kiválasztása után, a „MEGERŐSÍTEM A RENDELÉST” gombra való kattintás után megrendelése beérkezik hozzánk. Ezúton is tájékoztatjuk, hogy a „MEGERŐSÍTEM A RENDELÉST” gombra kattintással fizetési kötelezettséggel járó megrendelést tesz.

A rendelés leadását követően rendszerünk azonnal, de legkésőbb 48 órán belül automatikusan kettő e-mailt küld a rendelésével kapcsolatban. Az elküldött e-mailekben minden információt megtalál a rendelésének részleteivel. 

Felhívjuk minden kedves vásárló figyelmét, hogy az internetes kereskedelemre vonatkozó jogszabályok értelmében, az áru megrendelése egyben kötelezettséget is keletkeztet a termék megvásárlására és átvételére, mivel a szerződés létre jön, ha a kereskedő visszaigazolása 48 órán belül megtörténik. Tájékoztatjuk, hogy az első visszaigazoló e-maillel a megrendelése érvényessé válik. Amennyiben a megrendeléstől számított 48 órán belül nem érkezik meg a vevő részére egyik visszaigazoló e-mail sem, abban az esetben a vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy a szerződéses kötelezettség alól.

 

Vételár

A termékek mellett feltüntetett ár a termék bruttó ajánlati egységára, amely forintban értendő. Az ajánlati ár az adott pillanatban érvényes, és csak akkor válik végleges árrá, ha a megrendelő a rendelési folyamat lépéseit szabályosan elvégzi, és a rendelést jóváhagyja. A termék és a szállítási szolgáltatás végleges ára az az ár, amely a jóváhagyáskor a termék megnevezése mellett, majd a rendelésről küldött visszajelző e-mailben is szerepel. A végleges ár csak a felek közös egyetértésével módosítható. Amennyiben valamely rendelés vagy rendelések bármilyen okból módosításra, összevonásra kerülnek, a módosított rendelésre a módosítás időpontjában érvényes szállítási és fizetési kondíciók vonatkoznak.

A szerződés szerinti termékért vagy szolgáltatásért járó ellenszolgáltatás adóval megnövelt teljes összegéről vagy - ha a termék vagy szolgáltatás jellegéből adódóan az ellenértéket nem lehet előre ésszerűen kiszámítani - annak számítási módjáról, valamint az ezen felül felmerülő valamennyi költségről (így különösen a fuvardíjról vagy a postaköltségről), vagy ha e költségeket nem lehet ésszerűen előre kiszámítani, annak a ténynek a feltüntetéséről, hogy további költségek merülhetnek fel, az egyes árucikkek weboldaláról olvashat tájékoztatást.

 

Rendelési, teljesítési feltételek

A www.bravobojli.hu/webshop internetes áruházban történt rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elfogadja a jelen üzletszabályzatot, tisztában van a rendelés menetével.

A rendeléseket rendszerünk e-mailben automatikusan visszaigazolja.

A webáruházat üzemeltető a megvásárolt termékeket raktárkészlet függvényében legkésőbb 14 munkanapon belül küldi el. Kivéve, ha az adott terméknél más szállítási határidő van feltüntetve. Készletünk folyamatosan változik, ezért előfordulhat, hogy a weboldalon még szereplő termék már nincs készleten és megrendelését nem, vagy csak részben tudjuk teljesíteni. Természetesen ilyenkor értesítjük Önt és egyeztetjük módosított rendelését.

 

A távollévők között kötött szerződés megkötését követően - ésszerű időn belül, de a termék adásvételére irányuló szerződés esetén legkésőbb az átadáskor, a szolgáltatásnyújtására irányuló szerződés esetén legkésőbb a szolgáltatás teljesítésének megkezdésekor - a vállalkozás e-mailen visszaigazolást ad a fogyasztónak a megkötött szerződésről.

 

A Megrendelő vállalja a megrendelt áru mennyiségi és minőségi átvételét, a megrendelt áru kifizetését a kiválasztott fizetési módnak megfelelően, amennyiben a küldemény átvétele a Megrendelő hibájából meghiúsul, az ebből eredő többletköltséget a Szállítónak megtéríti.

 

A fizetés feltételei

A megrendelés teljes összegét kézhezvételkor kell utánvételesen készpénzben a futárnak kifizetni.

 

Szállítási feltételek

Az áruházban kiválasztott és megrendelt termékeket a Cs-Sprint (CS 80 Kft.) futárszolgálattal juttatjuk el Önökhöz. A kiszállítás határideje a rendelés feladásától számított 2-14 munkanap.

A Cs-Sprint futárszolgálat alkalmazottai munkanapokon, reggel 8 és délután 17 óra között kézbesítenek.

Kérjük, vegyék figyelembe, hogy nem tudjuk előre pontosan megmondani, hogy az adott területen mikor terítenek a futárok. Általában igaz az, hogy a felvételt követő következő munkanapon, munkaidőben kézbesítenek, ám határozott időpontra történő szállítást sajnos nem tudunk garantálni. Amennyiben sem Ön, sem valamely családtagja nem tartózkodik otthon, akkor olyan címet adjon meg, ahol munkaidőben át tudja venni a csomagot (pl. a munkahelyét). A megjegyzésben feltüntethet egyéb tudnivalókat is a szállítási címmel kapcsolatban (pl. a kézbesítési időtartamában hol található Ön meg), illetve feltétlenül adja meg mobiltelefonját a futár számára. Sikertelen kézbesítés esetén előfordulhat, hogy a megrendelést nem a következő munkanapon, hanem a futárral egy előre leegyeztetett időpontban fogja megkapni. A Cs-Sprint Vevőszolgálat szintén munkaidőben, 9 és 18 óra között rendelkezésükre áll a csomagok szállításával kapcsolatban. Telefon: 06-20-293-9999, E-mail: info@cs-sprint.hu, weboldal: http://cs-sprint.hu

 

Magyarországon érvényes szállítási díjaink

20.000 Ft alatt 990 Ft

20.000 Ft -tól 0 Ft  (INGYENES)

 Amennyiben valamely megrendelt tételt nem áll módunkban kiszállítani, a szállítási költség a leadott megrendelés összegéhez igazodik, ez esetben azonban előzetesen telefonon értesítjük ügyfeleinket, hogy fenntartják-e megrendelésüket ez esetben is!

 

Sérült csomag

Kérjük, hogy a csomag kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni. Ha olyan sérülést tapasztal a csomagoláson, mely a benne lévő áru károsodására utal, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot. Ha magán a csomagon van egy kis horpadás vagy karcolás, az még nem utal a benne lévő termék sérülésére. Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban térítésmentesen cserélni a küldeményt. Ha sérülést tapasztalnak, kérjük haladéktalanul lépjenek velünk kapcsolatba a gazsimate@bravobojli.hu e-mail címen vagy munkaidőben a 06-20-374-0840 telefonszámon.

 

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról

 

A. Kellékszavatosság

 

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön hibás teljesítés esetén a Vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

 

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön - választása szerint - az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

 

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

 

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

 

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő egy év.

 

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a Vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

 

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Vállalkozó nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

B. Termékszavatosság

 

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az A. (Kellékszavatosság) pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

 

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

 Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

 

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

 

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

 

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termékhibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

 

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

 

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

C. Jótállás

 

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 1. § alapján a Vállalkozó jótállásra nem köteles.

 

 

A vásárlástól való elállás joga

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. A fogyasztó az elállási jogát

a) a terméknek,

b) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,

c) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,

d) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától;

számított tizennégy (14) napon belül gyakorolhatja.

A fenti pontban foglaltak nem érintik azon jogát, hogy az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.

 

Az elállási határidő az alábbiak szerint alakul:

 

a)      termék adásvételére irányuló szerződés esetében: attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

b)      több termék szolgáltatásakor: attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó termék átveszi.

c)      több tételből vagy darabból álló termék szolgáltatásakor: amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó tételt vagy darabot átveszi.

d)     termék meghatározott időszakon belüli rendszeres szolgáltatására vonatkozó szerződés esetében: attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy átveszi az első terméket.

 

Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Gazsi Máté ev. E-mail cím: gazsimate@bravobojli.hu, Postai cím (Székhely): 1027 Budapest, Margit krt. 1. 1/2A.

 

Ön határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

 

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

 

Ha a fogyasztó a szerződés alapján terméket vett át:

 

a)      Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

b)      A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. E költségek legmagasabb becsült összege kb.: 2 000,- Ft.

c)      Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

 

Az elállási jog gyakorlása

 

Ön az elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, vagy az alábbi nyilatkozat-minta a Vállalkozás e-mail. vagy postacímére való elküldésével gyakorolhatja.

„Elállási nyilatkozatminta”

 

(csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

 

Címzett: ........................................................

 

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: ........................................................

 

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: ........................................................

 

A fogyasztó(k) neve: ........................................................

 

A fogyasztó(k) címe: ........................................................

 

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

 

........................................................

 

Kelt ........................................................”

 

Önt terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogát a fentiekkel összhangban gyakorolta.

 

 

Az Ön kötelezettségei elállása esetén

Ha Ön eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a Vállalkozásnak vagy a Vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni.

 

Megköszönjük, amennyiben a termékkel együtt a termék számláját is visszajuttatja részünkre.

 

Bérmentesítés nélkül feladott küldeményt nem áll módunkban átvenni. Javasoljuk, hogy postai visszaküldés esetén ajánlott küldeményként adja fel a terméket, mert a postán elvesző küldeményekért felelősséget nem vállalunk. Az árucikk csak az eredeti címkével együtt szolgáltatható vissza. Amennyiben az árucikk sérült, vagy viseltes állapotban van, a webáruház üzemeltetője kérheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

 

A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha Ön a terméket a határidő lejárta előtt elküldi. Ön kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét visel. Ön csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

 

Elállás jogának gyakorlása kapcsán a fentieken túl további kötelezettség nem terheli.

 

Tájékoztatjuk, hogy elállás jogának gyakorlása a szerződéssel összefüggő járulékos szerződéseket is megszünteti.

 

A vonatkozó kormányrendeletről bővebben itt olvashat: 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény vonatkozó szakasza. Amennyiben megrendelése 2014.06.13. napja előtt került visszaigazolásra, arra az akkor hatályos üzleten kívül a fogyasztóval kötött szerződésekről szóló 213/2008. (VIII. 29.) Korm. rendelet és a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet előírásai irányadók.

 

Felelősségvállalás

A Webáruházunkban található információk alapján vásárolt termékek felhasználása a Vevő felelőssége. Nem vállalunk felelősséget a nem rendeltetésszerű felhasználásból származó veszteségért, vagy kárért.

 

Ügyfélszolgálat, Panaszügyintézés

Ha esetleg nem sikerülne megrendelését a weboldalon keresztül leadnia, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal:

Levélcím: Gazsi Máté ev.

1027 Budapest, Margit krt. 1. 1/2A

Telefonszám: 06-20-374-0840 

E-mail: gazsimate@bravobojli.hu

 

TELEFONON KERESZTÜL NEM ÁLL MÓDUNKBAN MEGRENDELÉST FELVENNI!

 

Panaszainak elintézéséhez szükséges, hogy közölje a kérdéses megrendelésben feltüntetett minden adatot, hogy azonosítani tudjuk a panasszal érintett teljesítést.

A telefonon érkező panaszokat azonnal megvizsgáljuk és tájékoztatjuk álláspontunkról a panaszost, illetve lehetőség szerint orvosoljuk a panaszt. A telefonhívásért az ügyfeleket emelt díj nem terheli. Ha a vevő a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontunkról haladéktalanul jegyzőkönyvet veszünk fel, és annak egy másolati példányát a vevőnek legkésőbb a 30 napon belül megküldött érdemi válasszal egyidejűleg megküldi.

Az írásbeli panaszokat 5, de legfeljebb 30 munkanapon belül megvizsgáljuk és megválaszoljuk. Válaszunkat indokoljuk.

 

A panaszokra vonatkozó levelezéseket 5 évig megőrizzük.

Amennyiben válaszunkkal nem ért egyet, úgy felügyeleti szervünkhöz fordulhat panaszával. Felügyeleti szerveink a következők:

 

Budapest Főváros Kormányhivatala

Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály

Fogyasztóvédelmi Osztály

1052 Budapest, Városház u. 7.

Telefonszám: +36-1-450-2598

E-mail: fogyved_kmf_budapest@nfh.hu

 

Amennyiben panaszait az ügyfélszolgálatunk keretében nem orvosoljuk, peren kívüli panaszkezelési mód és vitarendezési mechanizmus igénybevételére van lehetősége békéltető testület formájában, melynek neve:

Budapesti Békéltető Testület

Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara

1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

Tel.: +36-1-488-2131

 

Jogi nyilatkozat

A Weboldal felületein található összes adat, leírás, tájékoztató szöveg, kép szerzői jogi védelem alatt áll. Ezek felhasználása a jogtulajdonos hozzájárulása nélkül a szerzői jogok megsértését jelenti, és jogi következményeket von maga után. A képek helyenként illusztrációk, az árucikkek csomagolása, megjelenése ettől eltérhet.

  

Adatvédelmi szabályzat

Személyes adatnak minősül minden adat, amely meghatározott, tehát azonosított vagy azonosítható természetes személlyel (érintett) kapcsolatba hozható, továbbá az adatból levonható, az érintettre vonatkozó következtetés, amely nem minősül közérdekű, vagy közérdekből nyilvános adatnak. Személyes adatnak minősül különösen az érintett neve, azonosító jele, valamint egy vagy több fizikai, fiziológiai, mentális, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára jellemző ismeret. Ezen adatokat harmadik fél részére nem adjuk ki.

 

A regisztráció során kitöltött személyes adat kezelése és gyűjtése a hatályos jogszabályok szerint történik. A személyes adatok kezelésének vonatkozásában különösen az alábbiak irányadóak:

 

  • az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény;
  • az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény;
  • a kutatás és a közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név-és lakcímadatok kezeléséről szóló 1995. évi CXIX. törvény;
  • az egyének védelméről, és a személyes adatok gépi feldolgozása során Strasbourgban, 1981. január 28. napján kelt Egyezmény kihirdetéséről szóló 1998. évi VI. törvény;
  • Az adatvédelmi biztos ajánlásai, állásfoglalásai és az általa kialakított adatvédelmi gyakorlat.

 

A webáruházunk üzemeltetője kizárólag olyan személyes adatot kezel, amelynek rögzítése szükséges ahhoz, hogy a www.bravobojli.hu internetes lapon történő megrendelések teljesíthetőek legyenek, az ügyfelekkel fennálló jogviszonyában jogait gyakorolhassa, kötelezettségeit teljesíthesse, ennek keretében kommunikálhasson velük.

 

Tájékoztatás a digitális adattartalom hardverrel és szoftverrel való együttműködési képességéről 

A webáruház megtekintéséhez legalább Windows XP SP3 és az azon található internet böngészők (FIREFOX, IE, GOOGLE CROME) használata szükséges. Természetesen a Windows 7, vagy Windows 8 rendszereken, sokkal gyorsabban működik. A webáruház LINUX rendszeren is működik, de bizonyos funkciói működésében korlátozottak. A webáruház Android rendszeren is működik, de kinézetben eltér a "PC megjelenítéstől. A vásárlási funkciók ugyanúgy működnek.

 

 

Keresés